onsdag 28. september 2011

Ekstra Praksis

Hei dere!

Jeg hadde en del av en oppgave igjen som måtte gjøres. Så Onsdag dro jeg tilbake til Ringblomsten for å gjør den oppgaven.
Den gikk ut på å lage en enkel bukett eller dekorasjon, som jeg skulle ta bilde av, i tillegg til alt jeg brukte til den buketten/dekoren.

Jeg brukte noen hvite liljer. (rester, for det kom senere på dagen nye blomster)

(Lille stilkbrusk)

Lilla Nelliker.
 Grønne blader (grønt for fyldighet)
               SLUTTRESULTAT!
Hilde ba meg skrive et lite innlegg for å si hvordan det var å bli veiledet av eier, siden jeg ikke hadde henne tilgjengelig i forige uke.
Men jeg synes det var greit å få vist hvordan jeg kunne sette sammen buketten min, slik at den ikke blir i form av noe spesielt. (anledning).

Jeg tok for meg en bursdagsbukett som "tema" kan du kalle det. Så jeg måtte bruke lystige farger og rett antall blomster. Som var 1-3-5-7 av hver sort, for hvis jeg gjør dette feil kan det bli en bukett som virker sørgelig (for dem som er nøye på hvor stort antall av blomster som skal være).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar